Friday, May 1, 2015

Най-интересните преживявания в Северна Америка и панорамни снимки

Аляска Национален парк ДеналиМоето пътешествие сред най-посещаваните забележителности в Северна Амарика започна от източното крайбрежие и по-конкретно в Ню Йорк. Този космополитен град ми се стори някак студен и претъпкан и затова побързах да си тръгна. 
планинска верига АпалачиАз съм пътешественик, който обича най-много природните красоти на нашата планета. Поради тази причина искам да пиша само за природата във всичките и форми.  Една кратка справка в Google Earth показва, че през източните щати от север към юг преминава планинската верига Апалачи. 
Да си призная честно очаквах от тези планини да са доста високи, но за съжаление не е точно така. Въпреки това тук може да се посетят много национални паркове и резервати като например Национален парк  Acadia в щат Мейн и планината Blue Ridge
Апалачи панорамна снимкаКрайбрежието на Северна Америка е доста атрактивно, но ми направи впечатление прекаленото застрояване и липсата на красиви морски плажове. Няма спор, че инфраструктурата е на много високо ниво и къщите около брега представляват истински имения и замъци.
blue ridge Плажовете в южните американски щати ми харесаха повече особено на полуостров Флорида около Маями. На първо място сред плажовете във Флорида ми хареса Palm Beach, а след него Naples Beach и Siesta Key.
  След това моето пътешествие продължи с кораб до Луизиана и град Ню Орлианс. Тук река Мисисипи се влива в Мексиканския залив. Качих се на кораб и започнах да пътувам нагоре по течението на реката по нейните притоци , а именно река Мисури и река Охайо. Идеята ми беше да стигна до град Чикаго, който е доста на север. 
naples beach florida

Колкото и да ми се иска да остана в източните щати, толкова сърцето ме влечеше към Среден Запад  и западното крайбрежие на Америка. Тук има доста неща които си заслужава да се видят. В Гранд Каньон ми трябваше поне една седмица за да обиколя най-важните места за панорамни снимки и да се спусна с рафтинг по река Колорадо. 
Palm Beach FloridaИзживяването е страхотно и го препоръчвам на всеки, който иска да си качи адреналина. Има много интересни скални образования, които могат да се снимат в щат Юта и щат Аризона. Аз обиколих и Калифорния и да си призная очакванията ми се потвърдиха, защото тук усетих американския дух във всяко едно отношение.  Хората са много дружелюбни типични южняци. В Калифорния най-голямо впечатление ми направи Yosemite National Park
Скалисти планини КанадаИзключително красиви пейзажи видях и случих на хубаво време. Успях да снимам скален масив  El Capitan и Lembert Dome. Не успях да стигна до остров  Alcatraz защото изпуснах ферибота и снимките са ми от далеко.  Аз съм любител планинар и се катеря по високите планини и за това целта ми беше да завърша пътешествието си в Аляска и да се опитам да снимам връх Маккинли. 
Бюджета, с който разполагах обаче беше малко и успях да посетя само Национален парк
Yosemite National Park
Денали.  За Аляска бях чувал много неща и за моя радост всичко се оказа вярно. Цяло лято да обикалям пак няма да успея да видя всичко, но природата тук наистина е уникална. В Канада малко бях , но ми беше достатъчно да направя една незабравима екскурзия до Скалистите планини, за които толкова бях чувал и гледал по телевизията.
 Това е само една уводна статия, която ще продължи в следващи материали за всяка една природна атракция в Северна Америка.  Всичко най-интересно в този блок предстои, но ако имате някакви въпроси моля задайте ги в контактната форма.

No comments:

Post a Comment